jobb och jobb!

Sitter nu här och väntar på att jag ska börja jobba. Jag hade gärna varit ledig idag, men nej istället ska jag se alla galna tanter, fjortonåringar och idioter som drar i allat de kommer åt. 

I går fick jag och JJ en chock på jobb, har ni någonsin sätt de människorna som kan ploppa ut ögonen flera centimeter från huvudet? Ja, en sådan person dök upp på vårt lilla jobb i går. Jag har bara sett bilder och tänkte att det kanske bara var ett "påhitt" men nej där stod hon framför mig och skulle såklart fråga om varje kvadrat meter i hela butiken....

Mamma och Pappa är fast i österrike. Varför? Jo på grund av att någon har slått sönder alla rutorna på bilen med ett jätte stort isblock. Så M var i eld och lågor igår, inte så mycket för bilens skull utan mest för att hon missade lets dance för andra veckan i rad..."BANDA TOVE, BANDA DET"! 

O skulle ju komma hit i helgen, men han har skaffat sig en frskylning utan dess like. Han slog en pling igår och jag trodde helt säkert att det var Bengt Magnusson som ville fråga om jag ville vara med i "Vem vill bli miljonär"? Kom sedan på att det är Rikard S som är programledare där, besvikelsen var stor. O kommer nog ner om tre veckor istället.

Nej om man skulle köra till jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0