hemma

Hemma igen, efter en trevlig liten mini semester i Lund. Igår blev det som sagt sportsbar, jag och H var de enda tjejerna på hela stället, och det var full proppat. Hif förlorade ju, men vi gick vidare. Tydligen skulle jag för känna på "studentlevet" Det hade både P och O lovat mig. Grabbarna tog mig till ett ställe, fullproppat med massa studenter, där vi drack gratis. Jag har inte haft så roligt på väldigt länge, dansade en massa och vi två tiden lullade vi hem. Kl kvart över sju i morse så tvingade jag upp grabbarna till skolan, sen somnade jag om. Vid tolv kom P hem och vi gick och handlade utan frågor världens godaste bröd någonsin. Käkade frulle i sängen och såg några till greys. 

Ringde min chef idag, skulle bara fråga om jag fick ledigt v 18, men hon babblade på. Och ja tillsist efter en massa babbel om hur hon hade saknat mej dessa dagarna (jag har varit ledig två dar). Tillsist fick jag reda på att det e klart att jag ska ha ledigt. Så nu åker jag snart till CYPERN, helt underbart. Nåt jag verkligen behöver. Det ska bli så himla skönt. UNDERBART!

Idag pratade jag med P om jag skulle flytta till Lund när jag börjar plugga. Vi kom fram till att jag ska prova hur det går och pendla, annars får jag kanske hyra ut min lägenhet i andra hand. Mycket att tänka på.

Nästa helg kommer O på besök, ända från skövde. Det ska nog bli trevligt tror jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0