förskyld

ja det kan man lugnt säga. Åkt på det igen. Jobbat idag och ska jobba imorgon med. Så sitter nu i min lägenhet och lyssar på mina idioter till grannar som alltid har fest och fattar inte att alla andra hör ALLT de gör och snackar om. Jag tyckte nog mer om tanten som bodde där innan...

Igår var jag i alla fall en stund med H, det var himla mys, sen hämtade jag mamma hos hennes "matlag" och satt och snackade där tills sent in på små timmarna. Idag har det som sagt varit jobb och sen middag, sen mös jag med Y, hennes man och S. 

Nu har jag börjat mitt pass med att jobba sex helger i rad, hemskt men sant. .....
Sen åker nog jag och M i väg på en liten resa...

Ibland förstår jag mej inte på vissa människor, trevliga på utsidan men de har alltid en massa baktankar, varför? Sen flyr de från dem på alla olika sätt...

Tackar från kommentaren från varberg M....

Nu flyr jag till min säng...nattinatti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0