blond

Idag kl 10 satta jag mig hos frisören, kl 16 gick jag därifrån, och liknade ungefär en fux färgad häst som gömde sig hela vägen under ett parpaply upp till tåga gatan, där hon sen låste in sej resten av dagen. "Du får stå ut med att se ut såhär tills det ger med sig" Jo jag tackar jag, glöm att jag ska gå runt och se ut som en protituerad påsk kyckling när det inte ens är påsk än. "Gör nu ingenting med det" Men det var exakt vad denna fuxfärgade människan gjorde, och skam den som ger sig, så nu är jag isblond igen. Så från fuxfärgad påsk kyckling till guld lock....

I morgon kommer den andra kycklingen hit och vi ska försöka göra under där med.
Sen nästa vecka så har C satt upp en tid med mej, vi ska slinga och klippa hans hår, för det BEHÖVS. 

Idag fick jag en liten obehaglig upplevelse. Helt plötsligt var min toalett som en liten flod, fullt med vatten över hela golvet, kunde nästan ta några simtag. Detta är antagligen pga alla jäkla renoveringar som alla gamla människor ska göra i detta huset eller att förra hyresgästen inte var så bra på att rensa handfatet, det sjunger på sista versen. Förra gången hade vi sydspol här som blåste igenom varenda lilla rör, men nu löste det själv efter många svordomar och elaka ord. 

Kommentarer
Postat av: Josssse

hahaha! du har det fan inte lätt :P:P

2008-02-27 @ 10:23:33
Postat av: älgen

blond?! omg! in med en bild :P

2008-02-27 @ 17:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0