process

Jag och mumriken har äntligen bestämt oss för att kasta in oss i min operation och GÖRA DET. Tråkigt nog är det världens största process. 
"Dra ut fyra tänder - ha tandställning - såga av käken - flytta fram den - laga den igen med alla möjliga spikar och plattor - sjukhus några dar - ingen fast föda på 8 veckor. Och det kanske blir bättre ....Vi gör det. 

Helgen har varit helgen med stort H. I fredags åkte jag och lite av tivoli folket ner i malmö till Underbara J på en hel kväll, jag och M satte oss sen på tåget hem dagen efter och vaknade i HBG, sen var det bara att dressa om och på det igen. Det blev en utgång, tillsist var det bara jag och Lilla M kvar som alltid, vi hade roligt som alltid. Vaknade av att Underbara J dök ner sen har jag sovit gott ....

Ikväll är det Lilla M och H...
Fast Mumriken har tvingat mej att klä julgranen först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0