jultider

Idag slog det mig att vi tog vår sista kund för terminen, skönt men samtidigt är det läskigt hur snabbt allt har gått.
Det kom små nya sparvar idag, nya ettor.
Blev en ganska tidigt hemgång idag efter min projekt kund, somnade på tåget som vanligt.
Kom hem och slängde mig i soffan som en gammal kärring, sapprade mellan kanalerna och fastnade i ett barnprogram om Tomten och hans son. Först var jag chockad över att sonen hade en mobiltelefon med magiska krafter, och att han var mästare i wow ( world of wordcraft ni vet) Men sen kom den största chocken av dess like, när den lilla pojken kallade sin nanny för Miss Fetknappa????? Jo hon hette så... Detta var värre än när jag och Y såg den lilla flickan som var en 11 åring med en magisk sminkdosa och hade blå ögonskugga upp till ögonbrynen och läppstift i en hisklig rosa/röd färg. När jag var 15 och hade sminkat mej med min sminkdosa, så blev det knappast godkänt...

Födelsedagen i fredags var väldigt roligt och alla hade tänkte samma tema...tema BAD



Bilden är på sne men det är väl lite av min varda....

Kommentarer
Postat av: Yasse

Tack för i fredags.. d var skoj :)

Jag åker imorrn (tisdag) men vi ses i januari! Ha d bäst gumman.. puss

2008-12-15 @ 23:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0