julen är här

Igår åkte jag hem till mina kära päron för att hjälpa dem att klä granen. Puppriken är som vanligt väldigt stolt över sina två hif kulor, som han fick förra året, som mumriken hade förträngt. En blå och en röd, med såklart hif märket på och de ska hänga längst fram. Jag satte på lite julmusik för att lugna ner mumriken som såg ut som grinchen i ansiktet, redo att förstöra julen. 
Tilsist blev granen väldigt fin, puppriken häller på vatten och då läcker foten....Välkommen Grinchen...





Åkte snabbt från hemmet så blev rasande, och hem till mig själv. 
M och H kom besök och vi hade roligt som vanligt....





GOD JUL :P

På natten kom Underbara J efter jag trodde han blivit kidnappad och övervägade att ringa polien sjutusenmiljoner gånger. Eftersom hans duschdraperi inte än blivit upphängt i ren protest av mej så gjorde han det som han alltid gör, riktade duschen mot moi och det blev totalt vatten krig, så idag har jag ett städprojekt med. 
Men först blir det julinköp med min svägerska A...
Och så ska jag på hemligt uppdrag för puppriken som ligger sjuk hemma...



Kommentarer
Postat av: Bajsdagboken

HAHA DU VERKAR VARA EN TJEJ SOM GILLAR SKOJJIGA BILDER, VAD TYCKER DU DÅ OM MIN BILD?? GO' JUL TAW

2008-12-24 @ 01:03:27
URL: http://vardagsbajs.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh vad jag tyckte synd om dig igår! hoppas ni fick lite ljus sen.. du var duktig iaf :) kram

2008-12-26 @ 18:39:14
URL: http://itsyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0