skolbänken

Första veckan i skolan är avklarad och jag känner att jag trivs. Pendla är faktiskt ganska skönt, jag har hittat min plats i den TYSTA kupen, och känner själv hur jag blänger som en tråkig gammal tant på alla männsikor som jag tycker andas för högt. 

I förrgår fick jag ett skadeglädje ögonblick. Efter jag åkt tåg och satte mig på den enda lediga platsen på bussen, som jag vägrade ge upp till tre engelska flickor med mamma, så började den yngsta flickan använda alla pelar i bussen som ett klätterträd, tillsist hade hon stängt in sig i ett hörn med pelen mellan knäna och var så nöjd, för att hon kom upp och dessutom fick hon åka baklänges. Men bara det, när britt-familjen skulle av bussen så visade det sej att det var nog ingen bra ide att leka klätter träd för den lilla britten hade nämligen fastnat. Jag kände hur elakheten grodde i mig och hur ett fniss genast var på mina läppar när mamman desperat försökte dra i flickan som skrek, och mamma skrek samtidigt på bussflickan, stop stop, my baby is stuck, please help....

Kommentarer
Postat av: yasse

åh ett nytt inlägg.. lite dåligt flöde hos dej känner jag :P

nää vad elak du är.. stackars barn..



tack för i lördags raring.. behövdes. Puss

2008-09-01 @ 19:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0