hotad

att uppdatera.

eftersom jag blivit berövad på mitt internet hemma så blir det inte mycket skrivande och jag ber om ursäkt.

Det har inte hänt sådär värst mycket sen jag skrev sist förutom en faaaaaabbbulööös utekväll i lördags. Jag, Y, E och K slog våra klackar ihop och använde min nya mixer. jag tror vi hade roligt. Träffade Bamse och fick mej minsann en ordentlig sväng om.

I Måndags hade jag en sådan måndag som bara är helt enkelt underbar, ja de finns sådanna. Satt på fahlmans i över fyra timmar emd tjejerna, sen förflyttade vi oss upp mot dhalbergs vid kvällstiden sen hem till mej och grillade. Dock i mitt underbara grilljärn eftersom vi insåg att det blir ändå ganska kallt på kvällen.

Men kyla är ju ingenting jag behöver oroa mej för numera för på måndag åker jag iväg. Har redan packat och bara väntar på att jag ska flyga härifårn till värmen.

"en taxi till rådhusets busshållsplats vid rådhuset tack"

Kommentarer
Postat av: yasse

Gött med ett nytt inlägg..
Javisst hade vi skoj, men jag får ta d lite lugnare nästa gång.. :P

Pöss

2008-04-24 @ 22:25:57
URL: http://korsbarsblommor.blogg.se
Postat av: sessan

ÅHHH, en taxi till rådhusets busshållsplats vid rådhuset,TACK!

;)

2008-04-24 @ 22:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0