4 personer och 1 båt

Slutar illa. 
Igår fick jag inte vila utan jag hämtade M direkt efter jobb. Vi begav oss hem till mig och sen ner till en segelbåt med minilampor som tydligen "lyste" Egentligen trivs jag inte alls i båtar, inte ens på scandlines. Möjligtvis i en liten motorbåt som går väldigt snabbt. 

I alla fall så gick jag, M, dansk 1 och dansk 2 vidare till Pl och helt plötsligt så fick man två flaskor champange, man dricker inte det på PL....Korkade danskar. 

Idag när jag vaknade kom ångest och bakfylla i ett svep. Tid hos käk kirurgen som inte hade något roligt att säga förutom två operationer och kanske tandställning. 

En liten uppdatering bara...

Kommentarer
Postat av: Yasse

Jasså, så du var på väg hem när du skickade mess till mej igår. Haha.. bakis?
Trodde du var klar med dina stackars tänder. Hörs ikväll. Puss

2008-04-05 @ 13:27:38
URL: http://korsbarsblommor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0