TADDDAAAAA! ! !

JAG ÄR TILLBAKA!

det var ju så att säga ett tag sen jag skrev några gulliga rader här. Har ju blivit fångad av facebook, som resten av jordens befolkning. detta fenomen facebook, jag har kommit fram till en sak att alla känner någon, som känner någon som man själv känner. Ja så är det.

Jag räknar dagarna ner till min lilla resa som är sååååå fruktansvärt efterlängtad.

Nja, jag ville väl mest titta in och säga hellu. I helgen blir det nog ganska lugnt eller ja... jag vet inte, har varit hundvakt i en vacka nu och ska lämna tillbaka dollan imrogon, sen på lördag blir det att luncga med tiffi och GUN såklart, om de nu kan flygga in henne från staffanstorp. Sen får vi se vad som händer på kvällen. Nåja...nu ska jag hem och äta lite gratis mat hos mumriken och pupriken.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0