VIVA LA SPANIA

Här är det skönt ska jag säga. Anlände till spanien igår förrmiddag och det var sjukt underbart. Sol och 25 grader. Perfekt. Fick en liten stund vid poolen på vår snygga hotell, sen så tog jag en snabb liten tupplur och när jag vaknade hade jag såklart haft någon dröm om att hela veckan hade gått och jag var inte solbränd, ve och fasa. Gjorde oss i ordning och letade rätt efter en resturang, efter gott käk så vandrade vi hem och en tidig kväll blev det i säng. Idag är första dagen på stranden av klarad. Kom till stranden vid tio, vid 11 tyckte pappa det var dags för första ölen, mamma tyckte det var lite tidigt men pappa påpekade att klockan var "faktiskt 12 i sverige, och det är då man tar sin första semester-öl" Underbar dag på stranden, lite sköna moln emellanåt och jag blev alldeles lagom bränd. Nu sitter vi här i lägenheten och dricker lite drinkar, snart ska vi ut och vandra igen, till någon resturang som mamma och pappa hittade på sin morgon vandring.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0