nameless

Jaha, ännu en dag har gått i sjukdomens tecken. Men e på bättringsvägen i alla fall. En riktigt envis förskylning. Samm visa som efter förra operationen. Idag har jag i alla fall varit på mitt framtida jobb och hämtat mitt nya schema. Helt underbart schema. :) Ja... och det är nog vad jag har gjort idag....
Sklat potatis har jag också gjort...och skivat dem, och senare lagt upp dem på en plåt och kryddat dessa framtida gobitar....

Dagens samtal från Robban var trevligt, för jag kunde säga att jag kommer upp till honom i Helgen, han och en jävla massa studenter. Ska bli ganska trevligt att prova på det "spännande" studentlivet, får ju helt enkelt se om det är nåt som passar mig...

Sen efter det är det en veckas jobb, sen tar vi planet och flyyyyyyger iväg till värmen. Längtar så...
Efter det så följer en och en halv veckas jobb, sen börjar jag nytt jobb. Den 16 ser ni mej på veeeela. Underbaaar!

Nej om man kanske skulle göra nåt....

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till jobbet, vad kul! jag snokar här lite då och då;D

2007-10-18 @ 22:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0