"Jag önskar jag kunde säga att det är en fas vi går igenom"

Har du någonsin kommit på dig, att titta på en film som du sett 100 gånger, och ändå gråter du? Det är det ju någonting som inte står riktigt rätt till? Speciellt när denna filmen är Cast Away, och Tom Hanks slänger bort sin ända vän "fotbollen" Wilson... kan nog inte komma på något mer tragiskt. Speciellt när det finns någon som dessutom säger "Vad är nu detta? Det kan du inte göra, lite tragiskt" Ja men det bara hände, helt plötsligt störtar tårarna ut i det som började som några oskyldia snyftningar... men hej jag är väl bara mänsklig. Wilson spelar en så stor roll för mig, och när jag kastar så far han iväg som en liten vante, så jag vet precis hur Tom känner sig. Det kan inte vara lätt att bli Cast Away, ungefär som den situationen jag befinner mej nu i. Jag är Cast Away!!! På min väg i livet kanske ja hittar Wilson igen, vem vet? Det är bara tiden som kan utvisa denna Wilson, jag saknar Wilson....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0