Everything is great...trallllalllllaaalllaaaa

Och ja det e jag. Idag sa jag upp mej från citymail. Blandade känslor, som Linnea sa när hon sa upp sej. Kommer ju sakna stämningen.., men vad fan vi ses ju hela gänget ute på banan =)
Jag ska nämlign börja jobba på Vera Moda på väla. Och det ska bli super kul. Äntligen träffa lite folk, och sluta bära 250 kilo om dagen för seriöst min kropp e inte gjord för sånt. ;P

Helgen har varit rolig. I fredags så hade jag Nilen på besök och i lördags skulle de vara tjejfest men jag blev så sjuk så jag gick hem och la mig vid elva, då man börjar bli gammal? Sen har jag varit sjuk sen dess.
Robban åkte i torsdags, men än så länge har jag överlevt, måste vara pga det gulliga meddelande han lämnade till moi. Om jag inte jobbar nästa helg ska jag ta mej en tripp upp till Kalmar och få ett "gästpass" och bli inneboende hos han och Björn, björn har nog fått nog av inneboende, men jag ska sätta på min bästa charm.
 Sen om två veckor åker jag und the familia, om allt nu klaffar. Underbart skönt att komma bort till värmen.
Sen efter det ska vi flytta alla robbans saker och lite av mina in i en trea, 100 m från där han bor nu, men det är väl storleken som räknas ? :p Det är inte många som har en studio i sin egna lägenhet. HA!

Nej om man skulle hoppa ner i badet och försöka bli av med sin förskylning.
PUSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0