...........

HEJSAN!
Jag har kommit på att jag glömt berätta om det "mord" som hände i min trädgård häromdagen, som jag blev vittne till. Jag stod och gjorde mina morgon toast, ost och rosmarin, sjukt gott, anyways, en tjock duva kom flygande mot fönstret men innan jag visste ordet av så sa det swwwiiiiissschhhh, så hade den stora MÖRDAR-falken fångat den i luften, hög ihjäl den. Och det som följde var inte värst trevligt. Har ni någonsin sett jurassic park? Mmm, det såg ungefär ut på samma sätt, hela näbben droppade blod på denna MÖRDAR-maskin. Och den slet itu duvan i tusen bitar.. Jag åt mina toast, tittade lite på Tv och när jag kom tillbaka så var fortfarande MÖRDAREN ute på gräset och åt...Detta resulterade att en duva täckte en ganska stor plätt av vår gräsmatta, en DUVMASAKER....efter MÖRDAREN flög iväg så kom skaterna och åt upp resten så jag slapp göra rent efter denna måltid. Men duvor e ju fredsfåglar, fast de e ganska tjocka och äckliga...HEMSK UPPLEVELSE!

Ännu en dag som liten vekling, men det e ganska mysigt på ett sätt, att sov länge och bara kolla allt på tv...Våra bästa år, Operah, Hem till gården...och min nya eller ja gamla favvis One three Hill, idag storbölade tove, men jag kan ju inte hjälpa det, bättre än Cast away i alla fall, eller?

Imorgon ska jag i allafall köra till Kalmar, alldeles själv. Men i och med att jag kört rääääser i Mörarp "the big appel" så ska det väl vara lätt som en pannkaka.

Nja ska mysa litemed mumriken nu, pupriken har redan gått och nannat kudde!

SARA, jätte kul att du skiriver, älskar att få kommentarer, fortsätt med det. PUSS!

HÄR E DESSUTOM SJUKT VARMT!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0