allt och ingenting

Ja, typ. Det är väl ungefär det som händer. 

Operarats nu för andra gången. AJ! men nu kan det bara bli bättre. 
Idag har jg dessutom utnyttjat min sjukskrivenhet. Tvättet SJU maskiner tvätt ( ja man kan tvätta så mycket) , och mellan att springa upp och ner till tvätt stugan så har jag städat helalägenheten, fin skrapat den så att säga. 
Imorgon är det frissan, och lite andra ärenden. Sen får vi se vad som händer. 

Snart åker Robban, en och en halv månad ska han minsann vara borta, och under den tiden är jag också borta, en vecka i alla fall. Så jag får fira vår ett års dag själv. Mysigt!!! ha ha. Nej men det går säkert bra. Mycket plugg nu förhans del med, och det är ju heller inte så där jätte kul. Me men ingenting man kan göra åt det. 

Tjejfest den 13 i alla fall, eller hur yassi? 

Nej om man skulle...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0