what to do?

Först vill jag bara säga att jag är ännu mer arg idag. ARGARE! (det kanske inte är ett ord, men jag e arg)

What to do? Kl är...hrmm 23:22 och innan jag skrivit klart detta så är hon ännu mer. Varför e klockan en hon? Beror det på fröken UR? What to do? 

Jobbade idag, alltid roligt, ledig imorgon, också roligt. Som vanligt har jag haft min dejt med Y idag. Vi har alltid så mysigt, hon står ut trots mitt arga humör. Men jag har ju fått ta ganska mycket från henne med. 
Ikväll ringde P och jag blev lite gladare, det visar sej att han dock har samma problem som jag, vi brukar ha samma problems, men denna gång gällde det våra ryggar. Vi har ont och det är synd om oss. Så vi beklagade oss ett tag för varandra, det är också vad vi brukar göra. Vi är bra på det. Tillslut kom vi fram till att min extra kota i ryggen är inte så bra att ha. Och jag fick vara "bäst" på att ha någonting som är sämst. Han vinner annars alltid. Men han övertygade mej genast att han e bäst för det är han som ska åka till Canada och inte jag...men än e det inte slut på vår fajt, det blir det aldrig.... 

Jaha, jag har försökt att få pappa att gå och lägga sej, som sitter och sover i stolen, som alltid. Det är samma visa hela tiden, "Puppriken gå och lägg dej" Han svamlar nåt om att "kudden sitter i taket men den måste strykas först" Det är lite av hans charm helt enkelt. 

Mamma håller tydligen på att planera en nyårsfest, hon e ganska rolig när hon väl har bestämmt sej för nåt. Det finns ingen stop på henne. Ungefär som jag...fast mycket mer bestämd, ibland blir man rädd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0