vem ska nu få se alla dina tårar?

Vad ska man säga, livet e allt bra riktigt rörigt för tillfället. Skönt på ett sätt att jag är tillbaka i min egna lilla röra, sen samtidigt är det riktigt tråkigt. Men som sagt jag har valt detta själv, och jag tar mitt steg ut i världen. Jag ska bara tänka på mig själv och min familj, för min familj behöver mig. Jag vet inte hur jag skulle ha kunnat göra på något annat sätt och jag ber om förlåtelse, men det finns ju inget bättre sätt, hade det funnits så hade jag såklart valt det. Jag kan inte styra över mina känslor. Jag bara gör det jag tror är rätt, det som minst skadar dej. Jag tänker inte vara ett svin, ljuga för jag tror du blir mer sårad av sanningen. För så är det inte...det hade sårat mer om jag ljög, ta mej på orden, jag vet.... Jag har fått min del..Men du finns alltid hos mej, you make me feel.....

Till något annat roligt, läste nåt om kattbajs och ett överkasst som jag trodde var kastat för längesedan. Kul att man kan göra någon gla av att rensa kattbajs....mys....

Nej massa att göra på min lediga dag, och ändå är det min lediga dag... PALLA! 
Snart blir det sandra, sen ikväll blir det hedvig...mys...

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Y

Söt du e Taw =)

2007-11-23 @ 16:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0