min såkallade vettiga dag...

som jag skulle ha, gick ut i stort sett på att inte göra något av det vettiga som jag hade planerat, förutom att tvätta bilen. Och ja jag gjorde det i en statoiltvätt, enligt MN ska man inte göra det...man ska göra det sj...varför uppfann någon idiot denna statoiltvätt...där man dessutom kan få guldtvätt? I alla fall, jag tycker dessa tvättar e ganska läskiga, för förra gången så gick det inte riktigt så bra när jag skulle köra in i denna tvätt, så jag rövade hedvig med mej, hon är ju vann bildevare :P Så denna gången fick hon köra in i tvätten... Det gick bra. Sen att man ska slå 23804840480 miljoner siffror innan den satans makapären ska komma igång med det e ju en annan femma.... "slå din kod" "vänta........................." Vänta...........................osv. Mycket krångligt om jag får säga det själv, så jag kanske ska ta MN råd och helt enkelt göra det själv?

Så lite vett fick jag minsann idag, min tvätt tid "råkade" jag glömma...Vem vill egentligen tvätta på sin lediga da? Så det blev att sova ut ända fram på tvätt tiden, en underbar frukost i sängen, sen göra sej i ordning för att hämta S som hade slängt in en bomb i sin lägenhet...För att sedan göra det vi alltid gör, köra räääääser, till knutan, som jag fortfarande är ganska rädd för att befinna mej. Efter detta bar det av till Laröd för att träffa H, som jag saknat så mycket. Och vi gjorde då vårt äventyr med biltvätten..Sen handlade vi mat som jag, H och mumriken lagade, en riktigt tjejkväll dvs...Massa snack, så nu har jag kommit underfund med att min mumrik är cool.
Efter en flaska rött som H och mumriken delade på så fick jag köra H hem, sen förbi Y för lite mer snack, och nu är jag hemma hos mumriken igen. Puppriken e borta som vanligt och kommer hem imorgon.

Var detta då en vettig dag?

Kommentarer
Postat av: Sara

hej loppan! Hur är det? hihi, snokar på din blogg som vanligt. Du var riktigt fin i håret iaf ;) hoppas du trivs bra på jobbet och att vi ses snart! Ta hand om dig!

2007-11-23 @ 21:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0