Jag vill känna att jag levt mitt liv...

Känner du någonsin att du lever ditt liv men utan att ha "levt" det. Så har jag kännt. Om det finns någon som kan ändra på det i bara några sekunder så slänger jag mej gärna åt det hållet...Jag måste nog säga att, att inte ha kännt att man har levt sitt liv tillräckligt för att man e kvar i samma skit är en otroligt obehaglig känsla och den är inte bra....
Jag tänker leva mitt liv nu, även om det kanske inte håller länge så tänker jag ha roligt. Jag ska ha roligt, för jag förtjänar att ha roligt. Någon gång kommer man väl ändå finna rätt. Rätt i livet. Och jag vill känna att jag levt mitt liv.

Jag blir också ledsen...

PN ringde och jag blev genast lite gladare i alla fall, eftersom jag genast insåg att ha har det inte lätt han heller, instängd och allt. 

Imorgon ska jag åka ner och köpa mitt simkort. Så e det bara. Jag ser framemot det. Slutar fyra imorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0