allt roligt har...

ett slut. Och så var det snipp snapp slut så var sagan slut. 
Men vem vet, ensam är stark.

Idag var jag på väla med P och hjälpte honom hitta lite kläder och en present till en fest som jag inte riktigt förstod vad den handlade om, men det gick ändå ganska bra. Gå inte på väla en söndag. Sjukt mycket folk, men vi lyckades nog klara allt på en 45 min, stolt snabbhet. 

Jag vill bara säga att jag befinner mej i en ganska konstig situation. Man trillar och trillar, tillbaka, varför? Ja det har jag inte kommit på än. Eller kanske, eller nja... jag vet faktiskt inte. 

Jag vet att jag har sårat dig, men på vilket annat sätt kan jag göra detta, så att det går förbi smärtfritt? Jag hittar faktiskt ingen annan väg, vill du hata mig så gör det. Jag vet inte vad jag ska säga....

Nej jag jobbar imorgon så om man skulle...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0