Uppdatering av INlåst...

Idag har jag varit ute för första gången på en hel vecka, och då red man islandshästar i tre timmar, så nu e jag helt slut, fortfarande sjuk, men jag ska fan ta mej jobba imrogon i alla fall, jag skiter i detta nu. Jag ska jobba, fortsätter gå på alla mina piller som jag fått, men en sak: jag har glömt näsdropparna hemma, jag dööööööööööööööör! Men men....mys med pojken idag inte pussats på en hel vecka, sjukt konstigt när det är det vanligaste på dagarna.
Jätte mys idag, Eu i går var ju en sjuk katastrof, det blir bara sämre och sämre för var år, visst lebben sjöng bra och så, men tvåan? Ukraina, ipen man i silver. Jaja...vi tävlar i musik, eller hur? Vi-tävlar-och-alla-östländer-ger-poäng-till-östländer. Tråkigt värre. Finland var grym. stackars Sverige!

Nanna kudde med Kusse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0