Tur att...

någon finns att ta hand om mej när jag ligger här och kan knappt andas. Jag väntar på ett dussinhög filmer som jag ska kolla på heeeeeela dagen, och halstabletter. Sen att jag knappt kan andas eller röra mej e ju ett helt annat problem. Sjukskriven från jobb, hur jäävla kul är det. Inte alls roligt, första dagen är väl okej, men sen? Skit tråkigt. Jag älskar mitt jobb. Det är så otroligt kul att ha ett heltidsjobb, där man vet att man e fast anställd och man har ett jobb att gå till 5 dagar i veckan. Visst, blir man trött på det i bland, men allting kan ju inte vara en dans på rosor. Kanske inte alltid så kul att brörja jobba kl 0700 varje dag, men dagarna går fort. Det är mycket bättre än att vara hemma.

I alla fall, nu kanske man ska opereras ännu mer i käften, och det är ju såååå roligt. Sen kanske tandställning på det, kunde jag inte bara få det när jag ville, då när jag var 6 år? nej då vi ska vänta tills hon e vuxen. Ugly tove, hallo. fast har iof läst att det är ganska inne med tandställning men vem fan bryr sej.  Jaja, allt klär väl en skönhet.

Ja, jag är sjuk, big deal, spelar det någon roll för dej, nej det ska det inte göra i alla fall, men helt plötsligt blir du pluttinutti och undrar hur allvarligt det ä bara för att jag är svag som en nyfödd kycklig med en vinge och ett kycklingben. Du behöver inte bry dej längre, för helvete jag vill inte att du ska bry dej. Stå för det äckliga sakerna du sagt och kom inte och pluttinutta mej sen. Visst jag blöder i hela käften och min feber e skyhög, men vad har du med det och göra numera: INGENTING!

En positiv nyhet är i alla fall att jag ska få ett kusinbarn, okej jag har redan några st men detta är min närmaste kusin som äntligen ska pluppa ut en liten unge. De 10 dec, perfekt födelsedags present till mej. Sen ska vi fira jul med dem med, vad otroligt mys. De kommer få de snyggaste barnet på denna gjord i alla fall.

Det blir ingen inflyttningfest den 26 för det blir antingen 20 års fest med nåt himla tema som jag inte riktigt förstod, eller så blir det 18 årsfest i danmark vilket tydligen är som att fylla 20 i sverige, men det är inte så viktigt i danmark ?

Nej om man skulle återfå sina krafter som man nu slösat på blogg igen och gå ochlägga sej IGEN. skit tradigt men vad annars kan man göra. INGENTING!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0