Trötta mig . . .

jaha, vad ska man säga. Jag har äntligen börjat jobba igen, körde ett 12 timmars pass ogår 7 till 7 så att säga. Snart e veckan redan halv vägs och sen så e det massa party i helgen, först på mölle expressen och sen vidare på maskerad. Kul, men fy vad ful jag kommer att vara. men det kommer alla vara. Sen ska jag försöka klämma in ett möte med hedvig med, på fredag kanske?

Jag och sandra smoder på vår kupp, vi är bra på att smida planer vi.

Sen har man fått reda på att man fortfarande kan underhålla tråkiga personer, kul, sätter man din hjärna i en fågel så flyger den garanterat baklänges.

Nej om man skulle kila in i duschen, sen hem till Yasse! Måste ju kela med dolce lite med. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0