Kuppelikuppkupp

Ja, idag var dagen... vi gjorde det. så jäkla trött på en människa som är 23 år som inte kan ta sitt ansvar, och som dessutom säger att man ser ut som en polsk hora, när det själva verket är han som är en tredje dels polsk ? Ha ha. Så idag tog jag och sandra våra kloka huvuden och gömde oss i en skomakarebutik med flabb i käften, sen satte vi den snygga saken utanför hans dörr, himla svårt att gå 200 m med den i handen. Väldigt! Tydligen e det de om man e 23 år. Men och andra sidan kan man ta bort 2 framför. Ja så nu har jag också varit lite barnslig. Så det var roligt.

Helgen var faktiskt jätte rolig, först lite tråkig och sen roligare och roligare. Dansade som förr  tiden och träffade en massa rolig folk. =)

I alla fall....Helgen med lilla hunden var super mysig. Det var så himla underbart. Ska hälsa på snart igen. Imrogon e det simmning och sen bröllopsfrisyr provning, sen råna mammas väsk förråd, som jag har hittat, helt sjukt. Sen på onsdag blir det jobb sen mys med Caroline, inte liten lunch=) Sen en promenad med Yassi och sen alltid greys =) 
Och jag har inga vänner :P haha. 

Sen e det snart liseberg =) Sen e det Ven med hela goagänget. Jag och Yassi kommer att ha så roligt. Sen någon semester med älsklingen också, Hoppas jag! Du är det bästa som har hänt mej. Aldrig träffat nån som är så jäkla genomsnäll, helt sjukt. 

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0