Inlåst ?

Ja, vad ska man säga. Jag sitter nu här för snart femtedagen i rad, och är smått JÄTTE irriterad. Jag har halsfluss, och det e fredag, och mina vänner heter panodil, ipren och kåvepenin. Trogna är dem, men inte fan hjälper dem.
Resume är att jag hade nog aldrig klarat av det här med Big brother. Men tur är väl det.

Hoppas i alla fall att jag ska bli bättre tills på söndag, för halsfluss eller inte, det ska ridas islandshästar i skogen HELA DAGEN! Flera timmar, hoppla hoppla säger jag. och kul ska det bli. Tre panodil, en ipren och två kåvepenin så svävar jag på moln och kommer klara det utmärkt. Rida är som att cykla helt enkelt....

Jag tror faktiskt jag ska göra uppror lite till min sjukdom idag och göra en promnad runt kvarteret. Ja...jo det ska jag minsann göra. Eftersom jag för första gången har klarat att ladda min ipod med nya låtar. sjukt stolt e jag faktiskt. Jag är nämligen vääääääldigt oteknisk! Mamma oteknisk kallas det!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0