HATA göteborg

...eller bara älska göteborg.

I alla fall, igår var det jag och älckling som bestämde oss för att gå på bio. Och det gjorde vi och bankade oss framför hata göteborg med varsin tasty house påse. Mys. Förutom att jag fick världens längsta person framför mej, och robban fick ett hånglande par. I alla fall filmen var jätte rolig och verkligen bra. Och helt paff blev jag när min kusin dyker upp och spelar huvudrollen i dåtiid, och står och gråter vid en grav, JAHA, tänkte jag. Min kusin är urgullig, ett enda stort Magnus ansikte på hela biografen, jadå. Den var mega bra i alla fall, och man kände ju igen en del om man säger så. Helsingbor är vackert, det e de!

Älsklingen håller på att koka ägg och det går sådär halbra, oc man kanske ska nämna att han precis grillat osten som låg i frysen med, i micron, så nu får vi smält ost :P För söt alltså.

Igår hämtade jag min firre, som fanns kvar av två, amenenone, hoppas han inte dött en, för idag ska jag på väla och handa en till liten kompis, trots att det har minne på tre sekunder, skålen är inte en skål utan ett hav och nya möjligheter. Nej nu ska ma ut på väla om man hittar en su till sin chi. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0