en till uppdatering om inlåst...

Jag vill inte mer....Idg gjorde jag ett försök att gå till jobb, jag svimmade ...kul...nej! I alla fall så ska jag på massage ikväll och rensa ur alla gifterna ur min kropp? Så nu fortsätter jag att vila och kurera mej från min halsfluss för det är ju så himla "kul"

Helgen har varit en väääldigt lugn sådan, några år sedan den var så lugn. Jaja, är man sjuk så är man sjuk. Jag skulle inte ridit islandshästar igår, min kropp e död och jag e sjuk igen. Men kul var det att vara tillbaka på häst ryggen i full galopp i skogen, det görs om snart men med baby, pappa och mamma! Och jag hade inte tappat stinget, jäklar vad min häst gick bra. Jag måste säga att jag e grym! 

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0