Sol...

JA, det gör en faktiskt helt mycket gladare, och vi slutade redan kl två på jobb idag, UNDERBART! Så nej, alla citymailare jobbar inte till kl nio på kvällen. Så jag och Robbie ska ut och promenera i staden och ha det mysigt.
Annars rullar allt på, hedvig och jag hade jätte mysigt igår, älskar dej mest gumman lilla. Du e helt klart bäst. Och med tanke på vem som satt brevid oss så fick vi ett gott skratt. =) haha.

Hårt mot hårt. Ha ha ha. Det är nästan patetiskt. För jag har ju alltid varit så hård, men nu när man säger till för att man bara inte "orkar" mer så e det helt plötsligt farligt.

I alla fall, ser fram emot nästa helg och nästa helg igen =) Wohooo!

Börja komma igång med lägenheten och jag trivs mega bra. Allt är jätte fint och det är det VERKLIGEN!  Jag e nöjd i alla fall.

Ser fram emot Ven så himla mycket, ska bli min första gång, och det ska bli mega mysigt.

Sen kan väl Yassi och Lillen komma hem, saknar dem lite. De har säkert de lika gott som vi hade det i Dubai.

Jag känner dessutom att jag har gjort saker nu som jag kommer att må bra av. Andra gången i livet. halleluja :P haha. =)

Idag ska det betals räkningar med. Kul, alltid lika roligt. Eller inte, speciellt när någon e dum i huvudet! Men i alla fall, man stör sej det gör man , men vad ska man göra..?

Sen har jag och Baby bestämt att vi ska åka till grekland antagligen i sommar och det ska ju bli super kul .

Nu ska jag kila i alla fall. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0