Lycklig!!!

Nu sitter jag här i mitt gamla hem, med min NYA data, som jag fullständigt älskar det! Min nya lilla sak att hålla på med. =) Och imrogon ska det bli tv inköp med puppriken, 

Sitter nu och kolla das grande FINAL i lets dance, mamma ä r förtvivlad att hon missar det, för hon kollar på min lillebror som spelar idag med sitt band på piren :P Men känner jag henne rätt så kommer hon rusande igenom dörren när som helst. Själv känner jag mej som en klumpig åsna när jag ser Ebba dansa nån "flängdans" som jag också vill lära mej att dansa. Men jag får väl hålla mej med att dansa imorgon. Och det ska jag, oj vad det ska dansas. 

Nästa helg blir det mycket roligt med. Påskfest, Hedvig gumman vi ska ha mega roligt. Carrsan kommer hem,.och ja...massa skoj. 

Börja komma ordentligt i ordning i lägenheten nu, ser mycket trevligt ut faktiskt. Ska bara få in tv:n också, så blir det perfa. Fick persienner i förrgår, vem visste att man kunde bli så glad för någon sak som är så otroligt "tråkig" men desto jätte nödväding, jag tjernström stod och drog ner och upp, ner och upp och ner och upp hur många gånger som helst och blev lika positivt överraskade varje gång, "hur kan det bli så mörkt"? 

Egentlgen har jag faktiskt inte sådär jätte mycket roligare att skriva, som jag kan komma på nu för tillfället, förutom att vi vet vilka veckor vi ska ha semester och åka bort till bnåt varmt och underbart sätlle...igen...med inte lika galna arab människor. ha ha, 

Annars har jag ett litet irriterade problem, som "säkert kommer lösas" som Hedvig säger =) Vi hade däremot en underbar hamn promenad i förrgår. Du är faktiskt helt bäst älsklingen min!

Jag och pojken hade också en mysig prome ner i stan i onsdags, där vi käkade gott på uteserveringen på mitt gamla jobb, sen skulle vi gå och titta lite i affärer och det slutade med att vi skulle åka ut på ikea och köpa gardin stång :P haha. Från mys till mycket MINDRE mys!

PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0