VARMT!

Ja det e det, speiellt om man har det jobbet som jag har, så efter en varm måndag tog jag och baby en runda ner på stranden där jag badade för tredje gången i år. Sen somnade vi pladask rätt ner på stranden bägge två. Gamlat par varning på det faktikst. Men skönt var det. Mycket skönt. Imorgon blir det stranden igen, lika skönt det med. Sen i helgen så blir det upp till stockholm, orkar inte egentligen, efter denna helgen som har varit som bestod av en mycket lyckad tillställning i lördags. Hade riktigt roligt. Perfekt väder, party tält, bar och massa trevligt folk, alla man vill ha omkring sej. Yasmine och jag var så sööööta, som allid :P Min nya lugg blev möe uppskattad.

Till den som skrev en liten kommentar under namnet copycat, JAG VET att inlägget är från veckorevyn, hallo jag hr suttit och skrivit av det för jag tyckte det var så himla bra. Jag tar inte åt med för det....

Nu ska jag nanna. Imorgon blir det svettigt. 

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0