Idag är en "såndära" dag

En tänkar-dag. Vi har nog alla dem, och de poppar upp när vi som minst vill ha dem, med begravning och saker som ska göras, och lite ångest för om jag ska plugga det jag vill, eller vill man? Då börjar man tänka på annat, och det tr minsann orken ur en, jag menar, varför blev du och jag bara "sådära", visst vet jag svaret men det är ju ändå konstigt. Jo, för jag fick aldrig någon hjälp. Sen finns det så mycket annat som ska planeras, älsklingen min kom in på sin skola, 300 sökande, 32 platser = stolt. I alla fall då kanske han ska ta sitt pick och pack och flytta. Och alla slutar på jobb och vll börja plugga och jag meeeeeed! Mycket som e i luften och snart e det semester, och det ska bli otroligt skönt, massa som ska göras, resa, ven och kanske london, om jag och Yassi kan få tummarna ur våra rövar. Sen äntligen kommer min riktiga hårförägning, tack för att man känner människor. Jag har en såkallad pisslängd, så det kliar i mina fingrar. 

Idag ska vi i alla fall göra lite åt dagen och gå och käka på mitt nya favvo ställe =) 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0