Så var det slut!

SLUT! På semestern. Den avslutades med Ven, och det var minsann himla trevligt, skit fina stugor, lite lyxigt till och med. Himla trevligt, torts att vädret var lite fram och tillbaka. Skulle ta båten på fredagen, men nej den var inställd från Råå för att det blåste, så vi fick raca till Landskrona och ta båten därifrån, plötligt fick jag köra värsta firma bilen, eftersom alla redan hade druckit lite. Kom till Ven, tog "Ven bussen" Kom till våra fina stugor, med pool, vollyboll nät och en massa. Vi var ett litet gäng på fredagen men det var roligt. Lördagen var det cykeldags och det var mysigt. Sen kom resten på kvällen och det var himla mys. Gick och la mej lite tidigare än Robban, och trors att vi hade våningsäng så kom han ändå och väckte mej när han kröp ner hos mej. Sådär lagom trångt i en 90 säng. Men sov så himla gott. 500 kr för detta kalaset.

Idag käkade vi pasta vid två, när vi kom hem, sen sov man och vaknade vid 1800. Och imrogon är det jobbetime igen efter två veckor. Ganska sorligt, men vad ska man göra. Men sen är det fixa med skola och så. När mumriken och pupriken kommer hem. Nästa vecka som kommer är det i alla fall bio, Homer, bart, lisa, marge och maggie väntar på oss. Annars är det mest mys, förutom att jag har gjort ett löfte till mig själv, och jag känner mig mycket motiverad, jag håller er uåådaterade om hur det går.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: linnea

hej tove!
ville bara säga hej och hoppas att allt är bra trots att den härliga semestern är över.
hälsa alla jag känner.
kram på dig!
Linnéa

2007-08-10 @ 23:41:53
URL: http://www.kallamignea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0