regn och rusk

Svenskt sommarväder är det minsann utanför min dörr. HÄRLIGT!

Idag är det faktiskt en ganska så tråkig dag. Började med en besök på sjukhuset, där de sprutade min mun full med koksalt. Kul! Läkaren konstaterade att jag ska opereras två gånger, "för så här kan det inte se ut" Också kanske en tandställning, snyggvo! Men bättre det än att jag ska lida hela tiden. Sen åktes det hem till mamma och pappa, eftersom robban har köpt en ny gitarr, så han har gått och skaffat sej ett förhållande med denna istället. Så nu sitter jag här med mamma och pappa som också har semester och funderar på om vi kanske ska hyra en film, för gott folk titta ut. Det är VERKLIGEN tv-väder. Var tog sommaren vägen??!! Inte här i alla fall.
Som tur är så har mamma lovat att vi ska åka på en resa, v 44. Hallo värmen, underbart! Men det e ganska gott att sitta och ha semester i två veckor och ändå få betalt, inte så att jag klagar...hihi.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0