När man måste bestämma sig...

Jag vill ha det jag inte vill ha, och jag vill inte ha det jag vill ha ?
Om man ändå bara kunde få drömma.


Nu har det gått drygt två veckor sen mormor gick bort, jag har inte varit i lägenheten sen "den" morgonen, och nu ska jag ditt på fredag för första gången. Ganska jobbigt. Och nästa fredag är det begravning, också ganska jobbigt. Jag saknar henne. Men man tar väl en dag i taget, så går det väl.


Helgen var i alla fall jätte rolig, och det behövde jag, träffade en massa roliga människor i lördags, och fick reda på en massa roliga saker =) Dansade hela natten lång, sedan på söndagen var det middag hos familjen Tjernström, Martin fick då inte ner en bit, men det berodde nog på korvarna han hade ätit kvällen innan....ELLER INTE! Fick ett jätte fint armband, eftersom de hade varit i kroatien. Sen efter det såg vi film med kusinerna och man fick vara llite barnvakt. Så nu kanske man ska besöka Sveriges ända vingård. Hihi.

Snart är det semester, och jag ska verkligen vila upp mej JÄTTE mycket! På lördag blir det lite party, och en dejt med Hedvig kanske?

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0