En trevlig semester

Men den e inte slut riktigt än, idag åker vi till ven i eftermiddag, där vi hyrt stugor, med pool och allt. Och det ska bli himla mysigt. I förrgår var vi i köpenhamn, jag och robban och alla hans kusiner. Det var mysigt. Fick då ånhgest efter shoppingen men jag hade ju ändå fått lön. Sen efter fem timmars shopping bar det va till tivolit, där jag satt och tog det lugnt i fem timmar, medans de andra köade till massa olika äckliga farliga saker. Men sällskap hade jag. Sen vann ju älsklingen den minsta nallen till mej =) Söt var den i alla fall.
     Igår träffade Yasse som jag hade saknat. Vi stack ut på väla, hämta mina nya glasögon som jag för övrigt älskar. Sen en kvick runda på systemet inför helgen, som vi ska spendera på ven med egna stugor och pool. Hoppas vi har vädret med oss i alla fall.
    Älskar mitt nya hår med, tack nadia!!!! So stod ut med mej i fem timmar, inte lätt, men nu vet jag också hur man gör.

Sen att jag äntligen bestämt vad jag vill plugga känns ju underbart, nu ska det bara fixas med. Hela min lägenhet är klar nu med =) Litetavlor kvar bara.
NU REGNAR DET!!!!! Jaja, nu ska vi handla till Ven.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0