en olycka som förföljer...

ja vad ska man säga, det har väl inte varit så himla roligt på sistonde. I fredags var mormors begravning, och det var faktiskt jätte fint, men usch usch usch också, inte alls kul med begravningar. Sen så har man ju semester och ja, då blir man dunder förskyld , det kan ju inte bli mycket sämre, men jo, det kan det minsann, vi skulle åka sistaminuten, trodde vi, men nej då, det kostade mellan 5000 - 7000 per person. Och varför vill man åka sista minuten? JO, för det ska vara så IN I HELVETES BILLIGT! Men nej....vi får ha kul i Sverige med. Det har i alla fall konsaterat i lite surfing, en ute kv'äll på hampan med många skratt, grillkvällar, och det väntas liseberg, köpenhamn, skara sommarland och annat trams...HÄRLIGA SVERIGE! På stranden har man varit med, och visat upp sin "stolta kropp" ve och fasa. Sen har man förföljts av jäkligt jobbiga människor, som sätter lite spänning i tillvaron med sina tomma hot, som bara gäller när man e jääättte full :P Nåt positivt är ju i alla fall att NU äntligen ska jag få min hårförlängning, utan lim och skit, yeeees, och det rånar inte min plånbok heller, det e fan bra med kontakter. Nej, nu skriker kärleken om att han ska ge mej en massage, jag kanske har lite tur i alla fall....
Ska bli kul med förlovningsfest i helgen med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0