Tiden går och går och tickar?

Ja, tiden bara rinner i väg och det har hänt en jävla massa sen jag skrev senast, det vill jag lova. USA fick klara sej utan mej, pga ine så mycket ledigthet som vi ville, så nu helt plötsligt har vi allt bokat och klart till DUBAI? Det kan nog bli ganska spännande med tanke på att jag reser med den mest tracking människan som finns, som ska göra allt, och vara överallt och fläng och fara över hela världen om han ville. Men jag ska dra ner honom i djupet, dvs stranden, där jag ska ligga och pressa, sen på eftermiddagen kan man ju alltid åka skidor...ja ni läste rätt. i dubai har araberna byggt en skidbana inomhus? Det ska vi nog utforska, samtidigt som jag ska utforska hur et är att handla i ett land som har allt taxfree. Jo, jag tackar ja!

Sen har jag då gått och blivit Särbo. Med två stycken. Och nej jag och Sandra är inte ovänner, utan jag har helt enkelt flyttat hem igen till mina kära päron som nu göder mej och "tycker det e så trevligt att ha hela familjen samlad" Äter hemma och sover i ett rum med...hrm ...rosa väggar, va inte ledsen gubben det tr fram din kvinnliga sida. Medans mina 70000-8000 citymail backar står på mitt rum proppat med allt som jag inte trodde jag ägde så väntar jag desperat på att min nya eller mer gamla lägenhet på tågaborg ska bli ledig. Ja jag ska tillbaka, tillbaka till min underbara diskmaskin, till finess, tll min stora balkong och till mitt underbara lilla kök. Diskmaskin är nog allas arbetande kvinnors dröm. Jag ska aldrig gå utan diskmaskin igen, inte tvättstuga för den delen heller.

Nåt annat som då har inträffat e ju detta otroligt roliga snöväder, kanske roligt för dem som åker pulka hela dagarna, men för dem som e brevbärare som lilla jag e, så e det mindre roligt att skåne inte vet vad sanda betyder och inte heller kan skotta ordentligt. jag har kommit upp i ganska många rekord denna gångna vecka, dvs, fyra ramlingar, tre snubblingar, tre "kedjan hopp", två "växlarna gick sönder", en stukad fot, ett gigantiskt blåmärke på armen, ett cykelstöd i huvudet, tio frusna tår och tio frusna fingrar. Så får gudskull människor bär hjälm. En annan sak som jag mäkt är att man känner sej lite som "Superman" nu när det e halt ute, medans alla andra cyklister kryper fram i ettans växel så kör vi ändå på rätt bra, vilket ioförsäg är jäkligt dumt md tanke på alla mina skador, men vad ska man göra? vill man sluta tidigt så är det bara att bita ihop med hjärnskakning och diverse små fel på hela kroppen. En sak är i alla fall säkert, i måndags när jag hade min "bryter-snart-ihop-dag" så tänkte jag lämna allt och åka hem, lägga mej under duntäcket och snarka. Men sen kom jag såklart att tänka på: en weekend i sthlm följt av lite mer än en vecka i Dubai är värt all denna sliten.

Sen har jag gått och blivit toke igen...VARFÖR? varför envisas dem med denna färgen? Men jag e snäll och ställer upp, men direkt efter jag har blivit fotad som e på söndag, så blir jag blond igen på onsdag! Inte till allas förtjusning, men jag får väl passa på nu när jag ska till arab-land. Skämt och sido, jag trivs med förändringar.

Nu ska jag snart be ge mej till de rosa vägarna, måste desvärre kanske ta bussen, alldeles för bortskämd numera. Men jag får väl lyfta på mej.Så om man skulle....

PS. Vem kom på den dumma iden att topless är förbjudit i dubai, killarna e ju topless? Halva jordens befolkning har bröst, när ska folket komma över denna bisarra topless/bröstfixering ide?.D.S

/ Master Fly T . Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0