Nyårslöften!

NYÅRSLÖFTEN

Alldeles för många har jag och min sambo skaffat mej. Och tänk att vi båda två har hålt dem i mer än två dagar, det e helt sjukt, helt sjukt duktigt.
Idag är det då tisdag och mitten på veckan närmar sig och sen helg och sen jätte mycket jobbigt på söndag för mamma kommer in på "mittlinjen" av i sitt liv, inne på dödshalvan hon med. Som alla nu funderat ut så fyller hon 50 och det ska såklart firas och jag säger bara VARFÖR? Hon kommer bara tröttna på folk som kommer fråga "Hur känns det nu"? och vad ska hon svara? "Roligt"? "Hur tror du det känns att komma in på den andra dödshalvan" eller bara "sädär lite onyktert?" Ja vi får helt enkelt se.
För övrigt är jag ...mm...ja ...ganska sliten, jag menar det är lätt hänt när man har kånkat runt på 111 kg i dag , helt sjukt. Sen att jag skämde ut hela mitt jobb genom att ramla idag för att min cykel väger 111 kg är ju inte sådär jätte pinsamt heller, nej då.

I övrigt rullar allt på, sitter och väntar på mamma som har köpt mej en ny dammsugare :) (sen när blev man gla för sådana saker?) börjar jag bli vuxen nu? Plus att slå våra kloka kvinnor-hjärnor tillsammans och snickra ihop ett ikea soffbord....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0