man slutas aldrig förvånas...

av dig!

Helgen har för övrigt nästan varit helt perfekt, förutom några missöden, som allt berode på en människa. Som det nästan alltid gör. Hur kan detta komma sej? :P I fredags slog jag och min sambo våra hjärnor ihop och drack ihop. Åt middag på cardinal, vilket för övrigt var så otoligt gott (lite dregel här på mitt kontor)Sen gick man vidare till GP, sen vidare till PL13 sen vidare till tivvan och sen vidare hem där jag förövrigt fick bära min medvetslösa pojke hem. Hem bar det, alla fyra ??!! Ja ja...vaknade gjorde våfflor till frukost, (där sprack lite av vårt ena nyårslöfte) sen degade man heeeeeeela dagen, fick hjälp med att sätta ihop mitt nya soffbord och agerade hemhjälp...som alltid ? Sen bestämmde vi oss för att : nej här kan vi inte sitta och dega hela dagen , så vi fyra (?) beställde en bowlingbana och sprang och bowla. Killarna trodde de skulle vinna överlägset, men det skillde 10 pöäng. Jag och sandra gick ut hårt sen så drog hon ner mej i djupet, med henne och en cider. Hemår bar det av till mamma och pappa för att hämta spel som senare aldrig blev spelat? Utan fyra man i sängen och tittade på youtube...dagens ungdomar, man försöker göra nåt, men det e alltid lättare att göra något lättare så att säga. Vaken länge länge länge, sova, sova, sova, vaknade..upp, göra sig i ordning och stack till mamma som fyllde 50!!!! 60 pers och jag flög runt med tårtor i nävarna, nästa...eller ja hela tiden! Sen blev jag besviken, men sen gla för kärlekens föräldrar hade köpt världens finaste födelsedags present/julklapp till mej, Ett pilgrims halsband, det tackar vi jätte mycket förr. Efter det kröp vi ner tre (?) i sängen och kollade på you, me and Dupree, som var helt okej, trots att man stör sej på en stor jäävla näsa igenom hela filmen, (nej sandra jag menar inte .....ja du vet) En lämnade och "orkade" inte se klart filmen, utan satt uppe till fyra istället...hrmm...Sen blev jag besviken, sen somnade vi? Och det var min helg, och den har varit mycket mycket mycket mys!

Och nu e det måndag....! Tråkigt, eller ska man säga mindre roligt, så blir det inte lika farligt. Fast det e svårt att tänka så när jag vet...jag vet....att det väntar ett berg av disk till mej där hemma som bara skriker efter mej. När jag blir rik så ska jag defenitivt införskaffa mig en diskmaskin de första jag gör. "Dem rike dem kan" Och jag ska kunna mycket. Jag kanske får slå ett litet samtal hem och fråga om någon har överraskat mej med att diska en massa. Inte för att jag tror det, så jag får väl ta på mej mina dödscoola diskhandskar som har döskallar på sej och göra ett kirurg ingrepp. Det händer i alla fall lite roliga saker på denna sk måndag, jag ska till IKEA =) och det är minsann inte jag som ska köpa saker så det går hål i plånkan...nej nej utan det e min lilla plutt. (inte du sandra) kanske till och med festa till det sen och äta wook på veeeeeela.

Nej om man skulle ta och komma härifrån.....

och du skönk nåt så ofantligt mycket i mina ögon igår i allafall. Stackars mamma och pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0