Idag är en sådan dag...

Idag är en sådan dag då man bara vill släcka alla lampor , lägga sej under täcket och bara "vara" Vara själv. Idag är en sådan dag då ingenting är roligt, trots att mycket är bra.
Idag är en sådan dag då man tänker alldels för mycket.
Idag är en sådan dag då man önskar att man var någon annanstans.

When you try ypur best but you dont succeed
When you get what you wanr but not what you need
When you feel so tired but you cant sleep
Stuck in reverse
And the tears come streaming down your face
When you love someone but it goes to waste
could it be worse?

I want what I dont want and I dont want what I want....

Kan man inte sluta tänka så mycket? Det gör det besvärligt. Det dära "egentligen" finns överallt. Egentligen vill jag ta allt jag äger, packa ihop det till den minsta lilla väskan som finns och ge mig ut i den stora vida världen, men samtidigt inte, för det finns så mycket här hemma, som jag tycker så mycket om. Men jag har ej orken...ibland lyser jag innerligt när jag ser dej, och när du ler mot mej tillbaka är det de bästa som finns, just då, just i det ögonblicket, men vi försvinner lika lätt igen, för jag vågar inte riktigt ta steget till det där riktiga, men tro mej jag vill. Men nu känns det bara hopplöst, hur ska jag någonsin börja tro på någon igen? Jag har i alla fall bestämt mej för någonting, någonting som jag vill, och som ingen nu ska kunna hindra mej ifrån, för jag har varit för snäll för länge, och måste tänka på mitt bästa, min energi, min positiva energi måste få komma till mej och inte spenderas någon annanstans. Jag vill vara där jag trivs bäst, och det är nog ensam....
När allt brast, var det känslor som funnits inne länge, länge, länge och ännu längre. Hur kan man bli så ledsen för allt egentligen? EGENTLIGEN?
Egentligen är detta bara ord, ord som skrivs av någon som vill skriva av sej, för denna personen har en obehaglig känsla, när denna personen EGENTLIGEN inte borde ha det. Finns mycket roligt som händer men det är någonting som fattas mej! Något fattas mej!

Hedvig kom hem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hajj Tovis.. Jag brukar läsa din blogg.. Kul tycker jag. Hoppas allt e bra me dej å livet. :-)
Ta hand om dej kram. / Anna M

2007-01-13 @ 13:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0