Ambulans Avbrytning


Jag var tvungen att avbryta förra inlägget för att det kom en ambulans och två gröna människor (inte från planeten Mars) rusar in i min trapp uppgång, oj oj oj, jag följde dramat, men tyckte det var inte lika dramatiskt när de inte ens slog på de som blåa ljusen som tutar sådär jätte enerverande. Jag gav upp!


Idag är vad man kallar en tv-kväll =) som jag ska gotta mig ....alldels själv med. Jag känner att jag behöver det. Sen får vi se om jag får kramas lite senare.

Nej om man skulle...?


Dagens Botten: 111 kg post
Dagens toppen: gratis mat
Dagens pinsamhet: Ramla med cykel
Dagens klumpighet: Armbåge i element.
Dagens saknad: Sandra, du fattas mej.
Dagens tanke: om man skulle? nja...nä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0