Tänkbart...

"Ångest, ångest  är min arvdel min strupes sår, mitt hjärtas skri i världen"


Tänk på detta!

Mycket händer nu, mamma och pappa kom hem från sin semester ochville "jätte gärna visa alla bilderna" Och man fick ju ställa upp och dett var väl en stor jävla fete sol på alla bilderna. Men man kan väl bra smila på och vara glaada för deras skull, de bjöd ju i alla faall på underbar middag.
Veckan består av både sshopping, passa barn och på fredag ska vi bjuda hem mamma och pappa på middag, lillebrrossan kanske till och med henkar på. Pappa och lillebror e mycket intresserade av ölmaskinen. I alla fall shoppingen består av en ny data och en tv =) thi, haha. till min nya eller ska jag säga gamla lägenhet eller helt enkelt bara, ut med det gaamla och in med det nya! JadåÅÅ! Flyttnning och 90årskalas blir det helgen innan vi far i väg till dubai. Så jag har mycket att se fram emot.

För övrigt har jag konstaterat att jag är lyckligt lottad. Eftersom jag har den messt snällaste, underbaraste, mysigaste och ssötaste pojke som finns. Som gör allt för att jag ska känna mig speciell. Men ddet bästa av allt det andra bästa är att jhan får mej att skratta! Och jag älskar det!  Han gör mig gla.

Det ska bli så skönt att jag äntligen ska få slippaa dej helt. Att du inte bara har försvunnit från mitt liv, utan alla  mina käraste. Ingen förstår nog vilken lättnad det är. Om ni tänker er ett sånt litet kryp som bara finns på er, och det kliar och kliar och tillsist börjar det blöda förr ni har kliat så mycket. Sån är dennaa personen. Och det finns bara en person JAG ska akta mej för, och det är DU!  Misstaget jag gjorde var att släppa in dej på livet...Tyvärr är det sant, förlåt men det är så. Vissst du är fin inuti men man ska bara inte så dej nära.

Sandra...I miss u!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0