SERI-JÄVLA-ÖST!

Seri-jävla-öst, istället för abso-fucking-lutley =) I alla fall i lördags var det pinglornas natt. Sofie, Tove, Emma och Heddan var väl fullast i stan. Drinkar flög hit och dit, en och annan cosmopolitan med. Och underbart roligt hade vi det, mycket skratt eftersom alla vi inte träffats på väldigt länge. Det började med en tur på pålsjö, närmare bestämt här. Och det var mycket trevligt, senare drogs det ner mot staden, med gwen på högsta volym och sofie som en paparazzi fotograf, men det e därför vi tycker om henne så möe, eftersom jag alltid verkar glömma min lilla kamera. In på tivvan, dansade och körde "dans golvet e till för dem som inte har råd att stå i baren"  och "baren är till för de som inte kan dansa" En helt underbar kväll tjejer och det får vi göra om.
Ett skratt förlänger verkligen livet. Älskar er tjejer!
Nu ska jag hämta min mat som kommer från det italienska köket. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0