okeeeeej

om det DU inlägget var till mej så känner du inte mej väl kan jag ju säga. Ha ha ha.

Har jag fått någon jäkla post? Ska det vara svårt eller? Får väl dyka upp själv snart och kolla. Har fått papper om adress ändring med bara det att de glömt skicka med det bästa kuveret så nu måste JAG ringa och rätta deras fel. Mindre roligt.

Imorogon kommer hedvig hem och de ska vi firas genom att bara träffas, för det e helt och hållet underbat =) Sen på fredag fyller ted 20 så då blir det mer, med robban, mamma, pappa, ina och lillebror och massa fler. Ja hela gövet :P

Roligt att när man förlorar en vän då hoppar den snåle tillbaka. Ha ha ha. Men det går säkert bra.

I alla fall hade jag och tjernström en såndär mys dag igår, då vi åkte till malmö, sen hem på middag till mina föräldrar och sen hem och degade på soffan tills jag somnade på hans bröst. Är så fruktansvärt glad att jag har dej, det e faktiskt sant! Du tog mej upp ur träsket om man säger så :P haha. Och snart åker vi iväg och det ska ju bara bli ännu bättre.

Köpte min efterlägtade gucci magväska igår som jag bara älskar. En praktisk liten sak om jag får säga det själv.

Sitter på jobb nu, har minst post idag och e därför sist ut. En back bara, och man brukar stå med 3-5. Så jag är ganska nöjd idag. Till polisen sen, fixa pass, och sen romantisk middag för två =)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0