En riktigt vanlig onsdag...

Men ändå inte.. Jag är inte på jobb, jag är hemma och e krasslig. Eller hemma och hemma, nästan i alla fall. Medans min man är på jobb. Jag tycker om dej så mycket min lilla plutt.

Igår träffade man Hedvig, Och ddet var jätte mys och man fick fina presenter, men det bästa var ju ändå att hon e hemma, och vi två ska ha så kul på fredag, efter kom man hem och då fick man helt plötsligt tio röda rosor. bara sådär och gitarr spel tills man nästan somnade, vad har rjag gjort för att förtjäna detta? Trivs så bra med dej och e så glad att ingen annan har dej mer än bara lilla jag.

Senare idag ska jag agera mamma, och imrogon också för den delen. Och nu ska jag snart agera städerska och överraska den underbara när han klommer hem igen.

Jag känner starkt att jag har parkeringsböter :P haha. Vet ej varför men har en känsla. Men gott folk det gör ingenting för jag e så glad =)

Och du, vad du sysslar med e bara så fruktansvärt fåniigt, detta rör mej såå mycket som det rrör mej. Och så e de bara varesej du vill eller inte, och pratar du med nån som tillhör mej så har jag med det att göra, Var du 23? Börja då visa det...

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0