Bajsplockande med andras

Okeeeeej! Barn e underbara, men när det kommer till tre bajsningar på två ungar, så e det inte så roligt längre. Utan mer ganska luktande och äcklande. Bjud aldrig era barn på färdig pytt! Jag menar detta gott folk, jag menar det! Det är som djävulen själv.

Dagens Händelser
Jag har inhandlat en fin klänning tills imrogon och det ska bli fruktansvärt mys. Och roligt. Alla kommer väl bli chockade när jag stiger in i rummet, ja jag e het, ....nej men blond. Andras ska då träffa ragget ala 2006 och har införskaffat sej en gravid skjorta så hon ska slippa ligga. Hon ligger ofta.
Jag har torkat bajs tre gånger, ingen rolig uppgift.
Av med solbrillor, köpte solbrillor, hitta gamla solbrillor, av med nya solbrillor.
Sandra hittade sej en försvenskad utlänning, vilket resulterade att Mr Big (i alla bemärkelse, och då snackar vi inte om det som hänger mellan benen) färgade håret svart och solade på 60 min gånger 120, och det kan ni ju själva räkna ut hur det ser ut. Wannabe utläning? Le så vi ser dej!!!!!    

"Stockholm i mitt hjärta" gjorde som en annan FN soldat och lämnade av till El stockholmo! Mot nya familjer och nya mål, och då menar vi mellanmål och en och annan middag. men hjärtat, glöm inte att det är dyrt att färdas så långt, så ett gott råd. KÖP MER MAT!

Sandra träffade en som hade bånge för henne, sen hade han bånge för mej, men det var tydlingen att han hade införskaffat sej en bång? Så hej, because I get high! dodododododo!

För övrigt ska sandra ta sitt pick och pack, lämna sin snobb bror och flytta till nåt ännu snobbigare, nämligen OC! Ja gott folk, nu försvann hon in i de rikas värld. Medans jag och min käraste väntar Kid och köpt ett hus i Teckarmatorp, det mina vänner är så bonnigt så jag inte ens kan stava till det. Tiffany kom förbi innan med twilight och min Kid ska gifta sej med henne när de blir typ sådär 15.
Men än är hoppet inte ute, el sessis har dock ej bestämt sig ännu, om hon leavar oss o blir gift med mr heffner. Ja kan se de framför mig.Jag kan verkligen det.  Jag bockar o skrattar .. "jag skulle vilja hälsa till min vän tove som e me kid" ha ha ha.
Kuk i halsen om hon är ledig. Hon kanske hittar hem till santabarbara. vem vet.. haha.
ne nu mina vänner ska ja o sandra ta våra på vår ungdoms tid innan vi blir 40 =) ¨
puss

   .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0