you make me feel?

Det finns många frågor i livet men alldeles för få svar. You make me feel? Så var det en gång i tiden, men pga din kära vän så känner jag ingenting nu. Allt är borta, precis som du aldrig funnits. Du vågade kanske inte stå upp för dej själv, min din kära "im sorry -vän" han gjorde det mycket bra. Om jag slår på skivan, och texten bara skriker ur mina högtalare..."you make me feel" så känns det ingenting, för antagligen var ju allt bara en lögn. Och det har din vän sett till, jag ska nu tydligen enligt honom bli den olyckliga människan som finns, för jag förtjänar aldrig att vara lycklig. Bäst att sätta igång med att vara olycklig då...Tur att det är slutet på året, för nästa år ska ta mej fan bli det bästa av de 21 hittintills....Och det finns många feels för det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0