Om sanningen ska fram..

Igår var det jobb hela dagen, en heldag på väla. Alla folk som ska handla julklappar och vill att man ska slå in dem och de blir smått sura när man inte vill slå in dem, utan man är gullig och de får en kartong med sej. Men nej. En dam tyckte tydligen inte att jag la ner hennes kläder snyggt så hon bestämde sej med en kö på flera tiotals meter att hon skulle lägga ut allt och knäppa varenda knapp och vika ihop de igen. PALLA. Efter detta öde så åkte jag hem till mitt egna hem, och gjorde i ordning en fin middag, pannerad sjötungafile, ris och egen hemmagjord citronsås, som blev totalt perfekt på första försöket, sjukt nöjd. Sen trillade H in och hade världens finaste och mest vuxna present till mig, en stor kopp, som jag älskar och den är min nya vän. Sen trillade Y in med sina silvriga skor, ja hon älskar min tidiga julklapp. Vi äter, pratar och dricker. Och har det allmänt trevligt. Började prata om de fenomen om att killar faktiskt är som tjejer med pungkulor, och snackar så otoligt mycket skit. Vi kom också fram till att jag var ärlig och att jag fick så skit för det, och om sanningen ska fram så tror alla att när jag slutade mitt förhållande för att jag helt plötsligt sysslade med någon annan, men jag som vet hur det är att bli bedragen skulle aldrig göra något sånt. Men sen kanske det är roligare att prata och smussla om att "hon gjorde säkert så" "det var därför hon gjorde slut" "hon träffade någon ny" Men hej, vet ni vad jag träffade ingen ny, utan jag är ensam som halva jordens befolkning är, och jag är så trött på att lyssna och höra vad just ni tror, ni får gärna fråga mig hur det e, men i vet inte, för ni orkar inte fråga, utan ni gör helt enkelt det ni gör bäst, tolkar själva. Och det enda felet jag gjorde var att sluta orka kämpa. Jag orkade inte, det var dåligt så länge och jag orkade bara inte, och är det att man har träffat någon annan så är jag skyldig så in i helvete. .Så snälla straffa mig med ert smusslande, ringande och utrfysings skit. För jag vet vad som e sant, och ni har bara inte orkat ta reda på det. Och jag är minsann inte den enda som gör fel, titta på er själva så märker ni att ni är inte små jäkla pärlor heller...
Allt som ni sagt det har för mej bara gått rätt ut genom min hjärna, sa ni det bara för jag var någons flickvän? Ett samman svetsat gäng tjejer med pungkulor....Jag tycker om er, eller tyckte...

Tivoli var underbart roligt igår, hela 253 var där, och jag måste erkänna, jag saknar er. I do. Och jag håller mitt löfte om party hos mej snart. Jag lovar. Ska kolla min kalender först. Och jag vet att snokaren, ja, du...läser detta så du kan ju föra detta vidare. :) 

Kul och se sjögren och visp. KUL och se de flesta faktiskt. Jag irrade mest runt. 

Nu väntas 6 dagars jobb, alla utom lördag, det är juletid och alla människor ska tydligen handla julklappar...WHY? Men jag trivs, så de e roligt på samma gång. 

Idag hade världens vuxen varning, förutom att jag vaknade klockan tre, så gick jag och handlade frukost, gjorde varm chocklad i min nya kopp, läste lokaltidningen och åt mina hemma gjorda mackor...vuxenvarning.. 

Nej om man skulle....

Kommentarer
Postat av: älgen

woho, party hos tove! me like :) we miss you too! heta moves i lördags ;)

2007-12-17 @ 15:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0